Splošni pogoji
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine
LINNE so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo (Zakon o varstvu
potrošnikov (ZVPot), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakon o
elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)).
S spletno trgovino LINNE
upravlja LINNE, Brinjevec Nataša s.p., Cesta Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje,
matična številka: 5321993000, davčna številka: SI45052956 (v nadaljevanju
»Trgovina« ali »LINNE« ali »Ponudnik«), ki je tudi ponudnik storitev
e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo
delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo
poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec je lahko fizična ali pravna
oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila.
Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali
uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne
dejavnosti.
Kupec lahko kadarkoli v času
pogodbenega odnosa zahteva predložitev splošnih pogojev poslovanja na papirju.
Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu podjetja LINNE.
Svetujemo vam, da pred uporabo
strani spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja spletne trgovine.
Z uporabo spletne trgovine LINNE potrdite svoje strinjanje z navedenimi pogoji,
o čemer je uporabnik ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen. Če se s
pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate Spletne
trgovine LINNE. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem
mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Kupca zavezujejo splošni
pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila), zato vam
priporočamo, da si redno ogledujete splošne pogoje poslovanja.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še
preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovilo naslednje informacije:
1. podatke o podjetju LINNE (ime in
sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku
omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov
(vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega
podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak
artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem
roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter
način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in
nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in
stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali
izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti
od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot;
v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa,
je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo,
vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta
se ponudba spletne trgovine LINNE ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Postopek nakupa - naročilo
Uporabnik zbere artikle, ki si jih
želi in jih doda v košarico s klikom na gumb. Ko uporabnik zaključi z
izbiranjem artiklov, potrdi izbor s klikom na gumb »Na blagajno«. Spletna trgovina prejme naročilo samo v primeru,
da kupec izpolni vse zahtevane podatke in v zadnjem koraku odda oziroma potrdi
naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«.
Kupec ima v spletni trgovini do
oddaje naročila vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti
tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi.
Po oddaji naročila kupec prejme
obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Družba LINNE naročilo
pregleda, preveri dobavljivost oz. zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi
oziroma z razlogom zavrne. Družba LINNE lahko za preverjanje podatkov ali
zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno
telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke družba
LINNE kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Družba
LINNE naročene artikle pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem.
Preklic naročila s strani uporabnika
ali trgovine
Uporabnik lahko prekliče naročilo v
roku dveh ur po oddaji naročila in sicer po elektronski pošti na
naslov: info@linneperilo.si
V elektronskem sporočilu obvezno
navedite naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic
naročila
- V vsebini sporočila: Številka
naročila, ime in naslov kupca
Naročilo lahko prekliče oziroma
zavrne tudi spletna trgovina, če ugotovi, da ga pod navedenimi Pogoji
poslovanja ne more izvesti.
Kupoprodajna pogodba med spletno
trgovino LINNE in kupcem je v spletni trgovini LINNE sklenjena, ko spletna
trgovina po elektronski pošti potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in
drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za LINNE kot za kupca. Po tem nobena od
pogodbenih strank naročila ne more več preklicati ali spreminjati naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v
elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.
Načini plačila
Spletna trgovina LINNE omogoča
naslednje načine plačila:
- Plačilo po povzetju
V kolikor se odločite za tovrstni
način plačila, torej po povzetju, je mogoče plačilo z gotovino ob dostavi.
Dostava se vrši preko Pošte Slovenija. V kolikor pošiljke ne boste pravočasno
prevzeli pri dostavni službi in jo bo le-ta vrnila nazaj k nam na naše stroške,
vam bomo nastale stroške vračunali v vrednost nakupa.
Če vam bo pošiljko dostavila Pošta
Slovenije in boste kupnino plačali ob prevzemu, vam bo zaračunala stroške
vplačila skladno z njihovim cenikom. Ta strošek ni vračunan v kupnino ali naše
stroške pakiranja in pošiljanja!
.
- Plačilo s predhodnim nakazilom na transakcijski
račun
Naročeno blago se lahko plača tudi z
nakazilom na transakcijski račun LINNE, Brinjevec Nataša s.p., preko katerekoli
banke, Pošte Slovenije oz. druge organizacije za plačilni promet. Plačilo
izvedete na podlagi prejetega elektronskega sporočila, ki ga prejmete po oddaji
naročila. Pri plačilu navedite točen sklic in s tem sami prispevajte k hitrejši
izvedbi naročila, lahko nam pa posredujete tudi potrdilo o plačilu na
naslov: info@linneperilo.si Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih
sredstev na naš račun.
Prejeta naročila se izvajajo po
vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega
izdelka.
Izdaja računa
Linne, Brinjevec Nataša s.p. ob
dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. V primeru
osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun za nakupljene
artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v
zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je
dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih
ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene v spletni trgovini LINNE so
navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene
veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene
se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi
zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o
ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med
obdelavo naročila, bo podjetje LINNE kupcu omogočilo odstop od nakupa.
Cene veljajo v primeru plačila z
zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
Kupoprodajno pogodbo je mogoče
skleniti le v slovenskem jeziku.
Dobavni rok
Rok doba do 10 delovnih dni. Lahko
se zgodi, da se dobavni rok določenih izdelkov zaradi velikega povpraševanja
nekoliko podaljša. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko
kupec to sporoči družbi Linne, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila
kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri
kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Družba Linne ne prevzema
nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali
zaradi nedobave artiklov, ki jih nima na zalogi.
Dostava
Spletna trgovina LINNE omogoča
naslednje načine dostave blaga:
- Dostava po pošti
Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike
Slovenije opravlja Pošta Slovenije. V kolikor želite drugega paketnega
distributerja, nas prosim kontaktirajte.
Stroški pakiranja in pošiljanja niso vključeni v ceno
izdelkov. Cena za pošiljanje znaša 3,95 EUR.
V primeru naročila v vrednosti 50,00 EUR ali več, vam
stroškov pakiranja in pošiljanja ne zaračunamo.
Pozor, pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije
obračuna strošek vplačila. Ta strošek ni vračunan v kupnino ali naše stroške pakiranja
in pošiljanja!
Za naročila izven Slovenije se zaračuna poštnina
skladno s cenikom GLS distributerske službe.
- Osebni prevzem
Naročene izdelke lahko prevzamete na sedežu podjetja,
ki se nahaja na naslovu Cesta Borisa Kidriča 4a, Zagorje ob Savi.
Osebni prevzem je mogoč od ponedeljka do petka,
med 8. in 18. Uro ali v soboto med 9, in 12. Uro. Prevzem se opravi v
trgovini podjetja za tem, ko vam potrdimo, da je pošiljka pripravljena na
prevzem.
V primeru osebnega prevzema na sedežu družbe vam stroškov
pakiranja in pošiljanja ne zaračunamo.
Vračilo blaga - Pravica do odstopa
potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno
za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne
dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno
sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo
treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu
prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči
na e-naslov prodajalca: info@linneperilo.si
V primeru odstopa od pogodbe
potrošnik prejeti artikel vrne skupaj z izpolnjenim obrazcem ali po pošti ali
ga osebno prinese na naslov prodajalca: LINNE, Brinjevec Nataša s.p., Cesta
Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje ob Savi
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v
roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika
v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru
pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Artikel je potrebno vrniti
prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe
(nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite
na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Potrošnik nima pravice do odstopa od
pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po
natančnih navodilih potrošnika in je bil prilagojeno njegovim osebnim potrebam
( npr. ko je proizvajalec določene dolžine, širine, globine prilagajal kupcu ) ali pri obraznih maskah. V
kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da
vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.
Vračilo opravljenih plačil (kupnina
+ morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku
14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila se izvede na
enak način, z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen, če
kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Prodajalec lahko
zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik
ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se
zgodi prej.
Pravico do vračila kupnine v primeru
uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o
varstvu potrošnikov.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako
navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena
tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel
nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko
kupec kontaktira IRIS, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Kdaj je
napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo
normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno
rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi
mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile
izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z
vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi
obvestila.
Kako se
preverja primernost artikla?
Preverja se
z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami
proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas
mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne
stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled
artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila
zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem
artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je
dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno
obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na
prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga
je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o
vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan
artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo
prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem
skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje
pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do
povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva
obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi
znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže
kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v
dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec
15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji
oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku
stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
Varovanje podatkov in
zasebnost
Zbiranje osebnih podatkov
Linne, Brinjevec Nataša s.p. zbira
vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročilu na e-novice in ostale
e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani družbe za
namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in
dostave naročila ter za vodenje evidence naročil, razen če ni uporabnik spletne
strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov
(npr. naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.
Za potrebe poslovanja spletna
trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:
- naslov elektronske pošte,
- uporabniško ime in geslo v primeru registracije
(uporabnik ju določi sam),
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- kontaktno telefonsko številko,
- morebitni drug naslov za dostavo,
- čas in datum registracije,
- arhiv komunikacije s ponudnikom ter oddanih
naročil,
- ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v
obrazec na spletnem mestu.
Za točnost podatkov, ki jih vnesete
uporabniki, ne odgovarjamo.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni
podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani
in obdelovani s strani družbe Linne. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo
upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih
podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni
pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim
dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Za varovanje osebnih podatkov je
odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito
svojega računalnika.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v
zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni
podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.
Na podlagi vaše zahteve vas bomo
nemudoma obvestili - pisno in v skladu z ustreznimi predpisi - kateri osebni
podatki so bili zbrani med obiskom spletnih mest Linne
Uporabnikom je na voljo vpogled v
podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa, kjer
lahko uporabniki po potrebi tudi spremenijo oziroma dopolnijo svoje podatke,
vnesene ob registraciji.
Namen uporabe
Soglasje k hrambi, obdelavi in
posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo
prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za
cenejši nakup, uporabnik dovoljuje družbi Linne obdelovanje in hranjenje
posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
S podanim soglasjem uporabnik
dovoljuje podjetju LINNE, Brinjevec Nataša s.p., da kot upravljavec zbirke
osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja,
anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev,
prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi,
novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva,
obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega trgovine, ter povezanih oseb in za
druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani
posebej privoli.
Navedene podatke lahko družba Linne
obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev
osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na
zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
Varnost
Linne uporablja ustrezna tehnološka
in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov
ter plačil.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v
stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne
nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodo
vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna
sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike
bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v
njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja
oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih
sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Avtorske pravice
Spletna trgovina Linne in vsi
podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in
grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so
zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami
avtorskega prava in jih brez predhodnega pisnega dovoljenja ni dovoljeno
reproducirati ali uporabljati. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij
so v njihovi lasti.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se trudi po svojih
najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o
izdelkih in cenah. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost
informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti
za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne
predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barva,
kvaliteta reprodukcije).
Ponudnik stremi k najvišji mogoči
stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub
temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos,
prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je
prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje,
da gre za napačno prikazan podatek, lahko ponudniku to sporoči na kontaktne
naslove. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno
nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe
netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe
informacij na teh spletnih straneh.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno
zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati
svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti
osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po
elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@linneperilo.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena
značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je
tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Reševanje
sporov
Skladno z zakonskimi normativi LINNE, Brinjevec Nataša s.p.
ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil
v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LINNE, Brinjevec Nataša s.p., pa na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o
spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004
in Direktive 2009/22/ES
Služba za stike s kupci
Lahko nas kontaktirate na spodnje
naslove in z veseljem vam bomo odgovorili na morebitna vprašanja ali dali
dodatna pojasnila.
Po e-pošti: info@linneperilo.si
Po telefonu: 03 56 64 343 ali 040 56
11 22
Po pošti: LINNE, Brinjevec Nataša
s.p., Cesta Borisa Kidriča 4A, 1410 Zagorje ob Savi
Želimo vam ugoden nakup in prijetno
počutje v izdelkih Linne.
Pogoji veljajo od 01.03.2016